Přidejte se k nám. Buďte námi.
<p>Dělejte tu nejlepší práci svého života tady a teď. Celý svět se bude dívat.</p>
Příklad popisu
Acme je platforma pro branding zaměstnavatelů a ATS SaaS, kterou využívá více než 6000 společností, 180 000 uživatelů v 90 zemích světa 🌏.
Práce u Acme znamená pracovat v mladé, mezinárodní a rychlé technologické společnosti, která nabízí ideální pracovní místo pro ty, kdo chtějí mít skutečný vliv na růst organizace a přitom si užít spoustu zábavy 🥳
✨ příležitost prodávat na přední platformě pro branding zaměstnavatelů a nábor zaměstnanců na trhu
💰 pevný plat a velkorysý komisní model bez stropů, který odměňuje motivované a dobře pracující lidi. Přibližný OTE 100000 GBP a doufejme, že ještě mnohem více!
🌴 33 dní placené dovolené včetně státních svátků
🛥 Možnost zúčastnit se našeho třídenného firemního výletu na tajné letní místo zcela na náš účet!
🍾 časté týmové akce, oslavy, týdenní motivační pobídky a „pizza pátek“
Zajímá tě víc?
-
Ahoj, já jsem Viki z HR a budu Tě provázet celým výběrkem. 🙂
Nejprve si spolu zavoláme, povím Ti detaily o pozici a přiblížím, jak naše firma funguje.Ráda Ti zodpovím veškeré Tvé dotazy a pokud to bude dobrý fit, naplánujeme termín vstupního testu
Po úspěšném vyhodnocení testu Tě pozveme na pohovor, jehož cílem je zjistit, jestli je tato pozice pro Tebe ta pravá a jestli by ses cítil/a dobře v našem týmu.
Jakmile zvládneš obě kola výběrového řízení, dostaneš od nás k podpisu pracovní smlouvu a domluvíme se na termínu začátku školení.
-
Ráno si s Adél rozdělíte úkoly a nastavíte priority. Budeš vyřizovat e-maily, připravovat a kontrolovat dokumenty a evidovat úkoly v interním systému.
Když spouštíme nový apartmán, zařídíš registraci bytu, připojení internetu a předáš klientovi všechny důležité informace.
V průběhu dne mohou přicházet dotazy a požadavky klientů. Budeš spojkou mezi odděleními a postaráš se o to, aby žádné informace nezůstaly viset ve vzduchu a klient bude mít vždy jasno.
-
Nebudeš na to sám/sama :) Procesem zaškolení tě provede naše zkušená kolegyně Adél.
Vše ti postupně vysvětlí a zpočátku budete na úkolech pracovat společně.
Až se zorientuješ, začnete si rozdělovat denní agendu a postupně ji odbavovat.
Čekají tě také schůzky se zástupci našich týmů, abys lépe porozuměl/a celé šíři naší služby a mohl/a ji s jistotou představit i klientům.

Sales tým
Náš tým má na starost rozšiřování portfolia spravovaných bytů a veškerou komunikaci směrem k majitelům bytů. Vedle toho obsahuje oddělení Prague Days Business zodpovědné za produkci střednědobých firemních pobytů v rámci B2B partnerství. Obchodníci z týmu často telefonují a chodí na schůzky a představují a nabízejí naše produkty.
Kultura v Blahobytech
Za každým spokojeným hostem stojí společné úsilí každého z nás. Vytvořili jsme prostředí založené na otevřené komunikaci a společném cíli - poskytovat hostům ty nejlepší zážitky z pobytu v Praze. Zakládáme si na vlastních technologických řešeních a důvěře v každého člena týmu svobodně přicházet s vlastními nápady pro naplnění naší vize. U nás má každý možnost přispět svým jedinečným pohledem, ovlivnit práci svého týmu a náš budoucí rozvoj.
Výhody práce u nás
-
Flexibilní pracovní doba
Záleží nám na výsledcích. V tom, kdy a kde jich nejlépe dosáhneš, rádi vycházíme vstříc.
-
Možnost ovlivnit náš růst
Budoucí podobu naší služby budou utvářet i tvá rozhodnutí a nápady
-
Plně hrazená multisportka
Zdraví je to nejdůležitější, co máme, a pro to tě u nás čeká plně hrazená multisportka.
-
Mladý tým s kanceláří v centru
Výjezdy, grilovačky, hackatony nebo jen odpočinek po práci v okolí kanceláře na Dlouhé třídě.
-
Úzká spolupráce s vedením
Budeš se učit od těch nejzkušenějších a pracovat s nimi na rozvoji sebe i firmy.
-
A další
Pet friendly kancl, sleva na ubytování, školení, konference nebo book club.
