Přidejte se k nám. Buďte námi.
Dělejte tu nejlepší práci svého života tady a teď. Celý svět se bude dívat.
Příklad popisu
Acme je platforma pro branding zaměstnavatelů a ATS SaaS, kterou využívá více než 6000 společností, 180 000 uživatelů v 90 zemích světa 🌏.
Práce u Acme znamená pracovat v mladé, mezinárodní a rychlé technologické společnosti, která nabízí ideální pracovní místo pro ty, kdo chtějí mít skutečný vliv na růst organizace a přitom si užít spoustu zábavy 🥳
✨ příležitost prodávat na přední platformě pro branding zaměstnavatelů a nábor zaměstnanců na trhu
💰 pevný plat a velkorysý komisní model bez stropů, který odměňuje motivované a dobře pracující lidi. Přibližný OTE 100000 GBP a doufejme, že ještě mnohem více!
🌴 33 dní placené dovolené včetně státních svátků
🛥 Možnost zúčastnit se našeho třídenného firemního výletu na tajné letní místo zcela na náš účet!
🍾 časté týmové akce, oslavy, týdenní motivační pobídky a „pizza pátek“
Klíčové otázky!
-
Jedná se o plný úvazek s pracovní dobou od pondělí do pátku, 7:00-16:00.
-
Náš centrální sklad se nachází na vysočanech, má přes 100 m2 a pro řízení a automatizaci skladových procesů využíváme vlastní IT systém.
Průběžný chod skladu budeš mít na zodpovědnost sám. Ohledně naskladňování zásob, přípravy zboží pro výdej a zásobování apartmánů budeš v denním kontaktu s kolegy a nákupčím.
-
Jako první ti zavolá naše HR Kačí, abychom si sladili základní očekávání od pozice.
Následně se osobně potkáš s vedoucí provozu Aničkou a aktuálním vedoucím skladu Matyášem. Během pohovoru s tebou také do detailu projdeme tvé zkušenosti, očekávání od pozice a samozřejmě dostaneš příležitost se zeptat na vše, co zajímá tebe. A třeba to bude začátek naší společné cesty! Více k výběrovému řízení najdeš zde.
-
Každý den budeš kompletovat balíčky pro náš závozový tým. Ten následně rozveze balíčky na naše apartmány. Balíčky většinou zahrnují hygienické potřeby a prádlo. Budeš také pravidelně komunikovat s dodavateli, kteří budou přivážet nové zboží k naskladnění (zboží pro balíčky nebo drobný nábytek a další vybavení apartmánů). Po přebrání zboží od dodavatelů zajisťíš, že zboží najde své místo ve skladu, kde budeš průběžně udržovat pořádek.


Provozní tým
Pokud někdo disponuje nekompromisním citem pro detail, je to náš provozní tým. Chceme, aby každý host pocítil, že k nám na tu svou chvíli patří a právě díky provoznímu týmu je každý pobyt připraven do posledního detailu. Od proměny nemovitosti v servisovaný apartmán, po perfektní přípravu před každým pobytem, provozní tým dohlíží na plnění vysokých standardů služby každý den. Několik samostatných týmů, od koordinátorů, přes runnery, po pokojské, všichni jsou plnou součástí týmu, takže se tvůj okruh rozroste o 70 báječných kamarádů.
Kultura v Blahobytech
Za každým spokojeným hostem stojí společné úsilí každého z nás. Vytvořili jsme prostředí založené na otevřené komunikaci a společném cíli - poskytovat hostům ty nejlepší zážitky z pobytu v Praze. Zakládáme si na vlastních technologických řešeních a důvěře v každého člena týmu svobodně přicházet s vlastními nápady pro naplnění naší vize. U nás má každý možnost přispět svým jedinečným pohledem, ovlivnit práci svého týmu a náš budoucí rozvoj.
Výhody práce u nás
-
Flexibilní pracovní doba
Záleží nám na výsledcích. V tom, kdy a kde jich nejlépe dosáhneš, rádi vycházíme vstříc.
-
Možnost ovlivnit náš růst
Budoucí podobu naší služby budou utvářet i tvá rozhodnutí a nápady
-
Plně hrazená multisportka
Zdraví je to nejdůležitější, co máme, a pro to tě u nás čeká plně hrazená multisportka.
-
Mladý tým s kanceláří v centru
Výjezdy, grilovačky, hackatony nebo jen odpočinek po práci v okolí kanceláře na Dlouhé třídě.
-
Úzká spolupráce s vedením
Budeš se učit od těch nejzkušenějších a pracovat s nimi na rozvoji sebe i firmy.
-
A další
Pet friendly kancl, sleva na ubytování, školení nebo konference.